Reference

Naše reference

Pošlete vzkaz příběhem

Soutěž "Pošlete vzkaz příběhem" byla z kategorie společensky odpovědných aktivit PVZP. Jednalo se o mezigenerační projekt, ve kterém děti kreativně zpracovávaly příběhy, které jim vyprávěli senioři, a společně soutěžili o ceny v hodnotě 360 000 Kč. Cílem bylo podporovat porozumění a vzájemnou komunikaci mezi generacemi. Všechny soutěžní práce byly vydány knižně.

Hory, nebo moře?

Soutěž "Hory, nebo moře?" byla součástí kampaně na propagaci cestovního pojištění od PVZP. Účastníci soutěže mohli vyhrát ceny spojené s vybavením na dovolenou, a to buď pro pobyt u moře, nebo v horách. Soutěž zároveň podporovala prodej a povědomí o cestovním pojištění, které je klíčové pro bezpečné a bezstarostné cestování.

Jizerská tipovačka

Soutěž "Jizerská tipovačka" byla součástí partnerství PVZP s největším českým běžeckým závodem, Jizerskou 50. Účastníci závodu mohli tipovat čas absolutního vítěze a soutěžit o ceny. Tipy se sbíraly jak online, prostřednictvím webové aplikace, tak přímo na místě během závodu pomocí mobilního promotýmu s tablety. Tato aktivita byla součástí širšího zapojení PVZP do sportovních a komunitních aktivit.

Velká letní / zimní soutěž

Soutěž zaměřená na podporu prodeje cestovního pojištění. Účast byla podmíněna zakoupením produktu. Výherci byli vylosováni. Roky realizace: 2017–2022.

Fénix Run

FénixRun jsou charitativní běžecké závody. Účastníci běží v krásných českých lokalitách a výtěžek z jednotlivých běhů podporuje neziskové organizace, jdou především na pomoc dětem s vážnými zdravotními problémy. Kromě běhu v místě závodů je možné se zúčastnit i virtuálně. Cílem je spojit sportovní aktivitu s dobročinností. Za dobu realizace bylo přerozděleno více jak 1 600 000 korun.

Vánoční soutěž

Souutěž realizovaná na sociálních sítích (Facebook, Instagram) s cílem zvýšit povědomí o značce a především odkomunikovat hlavní rozdíl mezi PVZP a mateřskou společností VZP ČR. Naše zapojení spočívalo v přípravě mechaniky soutěže a soutěžních postů – jak po textové, tak grafické stránce.

IROP očima dětí

Výtvarná soutěž pro děti navštěvující mateřské školy a první stupně základních škol. Cílem bylo zvýšit povědomí o projektech, které byly podpořeny v rámci Integrovaného regionálního operačního programu.

25 let CRR

Cílem soutěže bylo odpovědět na 25 otázek tematicky souvisejících s IROP a CRR. Každý soutěžící, který správně odpověděl na všech 25 otázek, byl automaticky zařazen do slosování o hodnotné ceny od tradičních českých výrobců.

Fiat 500

Dílčí příprava a realizace konceptu rozhlasové soutěže pro vůz Fiat 500 na 1 rok zdarma. Vč. příspěvků pro komunikaci na sociálních sítích (Facebook, Instagram).

Fiat 600

Soutěž "Vyhraj Fiat 600 na rok" byla součástí akce Dny Marianne, kde účastníci měli možnost vyhrát vůz Fiat 600 na rok zdarma. V 15 obchodních centrech po celé ČR byly po tři dny vystaveny vozy, a úkolem soutěžících bylo vyfotit se u vozu a sdílet fotku na Facebooku. Vítěz byl ten, jehož příspěvek získal nejvíce lajků. Naše zapojení spočívalo v přípravě výstavy vozů a podpoře online kampaně včetně tvorby videí a reels pro sociální sítě.

Volkswagen Financial Services

Pro Volkswagen Financial Services jsme vytvořili microsite se zábavnou vánoční hrou, která přinesla zábavu a odměny všem účastníkům.

Geisha

Pro značku Geisha pravidelně připravujeme POS materiály pro retailové soutěže.

Technická správa komunikací

Příprava grafické podoby stolní hry na principu Člověče, nezlob se. Pod naší taktovkou vznikl kompletně ilustrovaný herní plán s mapou Prahy a významnými stavebami TSK. Ten byl doplněn 32 herními kartami, opět ilustrovanými na míru.

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP ČR)

Pro VZP ČR jsme byli partnerem při celé řadě menších soutěží, které probíhaly především na sociálních sítích. Naše role spočívala v návrhu mechaniky a přípravě soutěžních postů jak po textové, tak grafické stránce. U vybraných soutěží jsme zajišťovali také komunikaci s výherci a distribuci výher.

NOTINO

Pro Notino jsme připravovali podklady pro interní soutěže zaměřené na zaměstnance i B2C soutěže pro zákazníky. Naší hlavní náplní byla tvorba vizuálů, které pomohly zaujmout a efektivně komunikovat soutěžní koncept. Díky profesionálnímu přístupu jsme přispěli k úspěšné realizaci aktivit, které posílily zapojení i loajalitu cílových skupin.

LEXUM

Pro Lexum, předního poskytovatele komplexní oční péče v ČR, jsme připravili podklady pro soutěž o laserovou operaci očí. Naším úkolem bylo zpracovat kompletní mechaniku soutěže, vytvořit poutavé texty a vizuály.

Přemýšlíte o vlastní soutěži?

Sdělte nám svou představu nebo zadání, a my se postaráme o vše ostatní. Připravíme kompletní nabídku na realizaci spotřebitelské soutěže, která bude přesně odpovídat vašim potřebám.

Copyright © 2024 Foxo